Spørgsmål

1.Produkter

Plastikflasker
Alle vores plastflasker kan leveres med et egnet låg. Vi garanterer det helt rigtige låg, når du vælger et låg i butikken, der bliver vist som et forslag sammen med de valgte flasker.

Plastikbøtter
Når du kombinerer produkter fra vores butik med produkter med samme betegnelse, som du har købt andre steder, kan vi ikke garantere, at det passer korrekt.

2. Betaling

Er priserne på webstedet inklusive moms?
Priserne på vores websted er inklusive moms.

Kan jeg betale sikkert på Plasticflessenshop.nl?
Ja, Plasticflessenshop.nl vil behandle dine oplysninger i det sikre Mollie-miljø.

Hvilke betalingsmuligheder er tilgængelige?
I vores shop kan du betale med: iDEAL (Visa, Mastercard, AmericanExpress, Maestro, iDeal, Sofortbanking, Bancontact, Giropay, PayPal, Klarna, Apple Pay) eller bankoverførsel.

3. Forsendelse

Hvis jeg bestiller noget i butikken, hvornår får jeg så det bestilte produkt leveret hjem til mig?
Dit produkt vil blive leveret inden for 2 til 4 hverdage fra bestillingsdatoen i følgende lande Holland, Belgien, Danmark, Frankrig, Tyskland, Irland, Luxembourg, forudsat at alle varer er på lager. Leverancer i andre lande kan blive forsinket på grund af længere transittid. Vi bestræber os på at sende produkterne inden for 3 hverdage og informerer dig om leveringstiden.

Pakker leveres ikke i weekenden.

Kan jeg også afhente min ordre?
Du har ikke mulighed for at hente en ordre i webshoppen.

Hvordan bliver min ordre sendt?
Din ordre bliver leveret til dit hjem af en pakkepostservice.

Skal jeg oprette en konto for at bestille på Plasticflessenshop.nl?
Det er ikke nødvendigt at oprette en konto. Vi anbefaler dog, at du gør det. Når du registrerer dig, kan du nemt se tilbage på din ordrehistorik, og ved en gentagen ordre behøver du ikke at indtaste dine oplysninger igen.

Er de oplysninger, jeg skal udfylde for at oprette en konto, sikre hos Plasticflessenshop.nl?
Vi respekterer privatlivets fred for alle brugere af vores websted og sikrer, at de personoplysninger, som du giver os, behandles fortroligt. Vi videregiver ikke dine personoplysninger til tredjeparter.

Jeg ønsker at modtage en ordre og fakturaen på en anden adresse. Er det muligt?
Det er slet ikke noget problem. Du kan angive en anden leveringsadresse, f.eks. hvis du vil sende en gave, eller hvis du har brug for varerne på en anden adresse end fakturaadressen. Når du vælger dette, sender vi pakken til leveringsadressen, og fakturaen sendes til fakturaadressen.

Gratis forsendelse
Hvis din ordre er på over 818,16 kr. (ekskl. moms), sendes din ordre gratis til følgende lande: Holland, Belgien, Danmark, Frankrig, Tyskland, Irland, Irland, Storbritannien og Luxembourg.

Forsendelsesomkostninger
Hvis din ordre ikke er berettiget til gratis forsendelse, er forsendelsesomkostningerne 90,00 kr. Eksklusive moms for Østrig, Belgien, Tjekkiet, Danmark, Estland, Frankrig, Finland, Tyskland, Italien, Irland, Luxembourg, Litauen, Letland, Norge , Polen, Portugal, Sverige, Spanien og Det Forenede Kongerige og 57,27 kr. eksklusive moms Holland.

4. Service

Jeg ønsker at gøre brug af min fortrydelsesret, hvordan fungerer det?
Du har ret til at fortryde aftalen uden begrundelse i op til 14 dage efter modtagelsen. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor du eller en tredjepart, som du har udpeget, bortset fra transportøren, har taget varerne i fysisk besiddelse.

For at udøve din fortrydelsesret skal du informere Plasticflessenshop.nl., som du har indgået en aftale med, om din beslutning om at annullere aftalen i en utvetydig erklæring (telefon eller e-mail).

Hvornår kan jeg returnere noget?
Hvis du har modtaget en defekt eller forkert vare, gælder den lovbestemte garanti. Hvis dette er tilfældet, bedes du kontakte plasticflessenshop.nl så hurtigt som muligt via telefon eller e-mail og derefter returnere varen. Vi sørger for at sende den korrekte vare eller, hvis det er nødvendigt, for en tilbagebetaling inden for 14 dage. Omkostningerne vil naturligvis blive afholdt af plasticflessenshop.nl. Du kan finde returformularen her: Returformular.

Hvem indgår jeg en aftale med, når jeg køber en vare via i webshoppen?
Når du handler online, ender du i webshoppen Plasticflessen.nl. Du vil altså indgå en aftale med Plasticflessen.nl.

Hvornår skal jeg indgå en aftale?
Du kan lægge produkter i indkøbskurven ved hjælp af bestillingsknappen, klikke på 'indkøbskurv' og derefter på ”checkout”, så kommer du til checkout-siden. Her finder du en oversigt over dine valgte produkter. For at afslutte bestillingen skal du udfylde dine oplysninger eller logge ind. Når du har accepteret de generelle vilkår og betingelser og klikket på knappen ”køb nu”, er aftalen færdiggjort.

Er der et sted, hvor jeg kan indsende mine forslag til denne webshop?
Hvis du har forslag til vores shop, vores sortiment eller noget andet, kan du sende os en e-mail. Vi sætter pris på din mening. Hvis du har et generelt spørgsmål om vores websted, er du naturligvis også velkommen til at sende os en e-mail.  Vi vender tilbage til dig inden for 5 arbejdsdage.

Hvad er de generelle vilkår og betingelser, hvis jeg ønsker at købe noget via webshoppen?
De Generelle Vilkår og Betingelser for køb i webshoppen gælder for salg via webshoppen. Du kan læse enten læse dem ved at klikke på linket, eller du kan downloade dem.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har en klage?
Hvis du har en klage, kan du indsende den via e-mail på Plasticflessenshop.nl service@plasticflessenshop.nl. Du vil modtage et svar pr. e-mail inden for 48 timer. 

Brug for hjælp?